Årsmöte och 30-årsjubileum för Sveriges Exportkontrollförening!

Datum: 19.03.2024 Plats: Nalen, Pelarsalen med ingång från David Bagares gata 17, Stockholm

Årsmöte och 30-årsjubileum för Sveriges Exportkontrollförening!

Alla våra medlemmar i Sveriges Exportkontrollförening inbjuds härmed till föreningens 30-årsjubileum i samband med vårt årsmöte tisdagen den 19 mars kl. 16.00 i det anrika kulturhuset Nalen, Regeringsgatan 74 i Stockholm (för entré till Pelarsalen, se ingång från David Bagares gata). Kaffe serveras från kl. 15.30.

Årsmötesförhandlingarna börjar kl. 16.00 med agenda och talare (meddelas inom kort).

Årsmötet avslutas med exposé över föreningens 30 år och därefter en tre-rätters middag med underhållning.

Deltagandet i årsmötet inklusive förtäring är kostnadsfritt för föreningsmedlemmar. Vid ej avbokad frånvaro debiteras 500 kr.

Anmälan sker på nedanstående formulär. (Fakturauppgifter används endast vid ej avbokad frånvaro). Max antal platser under middagen är 120.

Om ni önskar specialkost, vänligen ange nedan om det är gluten, kräftdjur, ägg, fisk, jordnötter, sojabönor, laktor, mjölkprotein, nötter, selleri, senap, sesamfrön, lupin, svaveldioxid/sulfit, blötdjur, vegan, vegetarian, ej fläsk, gravidkost eller pescetarian.

Varmt välkomna!

Anmälan Årsmöte och 30-årsjubileum för Sveriges Exportkontrollförening, 19 mars 2024