Swedish Update 2020

Update 2020

Datum: 19.11.2020 Plats: Odd Fellow, Västra Trädgårdsgatan 11, Stockholm

Välkommen till Exportkontrollföreningens årliga aktualitetsseminarium Swedish Update 2020, torsdagen den 19 november kl. 09.00 (kaffe och registrering från 08.30).

Fokus är som vanligt på uppdatering, nyheter och trender. Program finns här: SWEDISH UPDATE 2020 Agenda

På grund av rådande Corona-epidemi kommer Update detta år att äga rum under endast en dag, inklusive middag på kvällen, i Corona-anpassad lokal på Odd Fellow, Västra Trädgårdsgatan 11 (Kungsträdgården), Stockholm och med deltagarantalet begränsat till 50 personer. Dessutom kommer att erbjudas deltagande via Teams.

Obs! Update 2020 är nu (12 oktober 2020) fulltecknat för deltagande i kurslokal. Anmälningar efter detta datum erbjuds deltagande genom uppkoppling via Teams.

Seminariet är förbehållet medlemmar i Sveriges Exportkontrollförening och är kostnadsfritt. (Frånvaro vid icke avbokad anmälan debiteras med 1 000 kr).

Anmälan sker på nedanstående formulär senast fredagen den 13 november.

Ytterligare information/påminnelse inklusive Teams-länk kommer efter anmälan.

Välkommen!

SVERIGES EXPORTKONTROLLFÖRENING